Fragt / Levering
Fragt / Levering FRI FRAGT I DANMARK PÅ ALLE VARER (undtaget er tanke over 500 liter) Disse er Bestillingsvare og IKKE medregnet FRI FRAGT. Undtaget FRI FRAGT er også varer som kræver forsendelse på palle. Andre undtagelser for FRI FRAGT kan også forekomme.- Kontakt os for nærmere info).
Ved bestilling på vandtanke.dk faktureres håndteringsomkostning ( kr.79,20 ) kr.99,00 hvis købsbeløbet er mindre end ( kr.560,00 ) kr.700,00
Ved bestilling på mail faktureres der et håndteringsomkostning på.( kr.128,00 ) kr. 160.- inkl. moms.
BEMÆRK! Ved levering på ikke brofaste øer, skal man forvente længere levering tid. Der er ekstra leveringsomkostninger forbundet med levering af tungt gods til ikke brofaste øer.
Vi bestræber os på at sende bestillinger på bestillingsdagen. Visse artikler skal først klargøres og kan have længere leveringstid. Såfremt vi ikke kan afsende bestillingen inden 5 dage får du nærmere besked. Du får en E-Mail tilsendt når varen afsendes. Varerne leveres af GLS eller anden transportør ( til private uden omdeling, ved mindre forsendelser) , eller med fragtmand som pakke.
Store tanke, og andre pakker der ikke kan sendes som almindelig post, sendes med fragtmand med levering til nærmeste kantsten/sted, hvor chaufførerne kan holde med fragtbilen. Levering til kantsten er derfor ikke en levering til din hoveddør. Bemærk, at leveringen ikke omfatter indbæring på adressen. kunden sørger selv for aflæsning.
Forvent 2-10 dages levering efter bestillingen afsendes (arbejdsdage) for privatkunder & 2-10 dages levering for erhverv. Hvis bestillingen sendes med fragtmand, Og i ikke er hjemme hele dagen på adressen, så skriv venligst en fuldmagt til fragtmanden, om at han må stille bestillingen. Hæng så fuldmagten op et synligt sted ! - Så chaufføren ikke kører forgæves. Eventuel genudkørsel sker for egen regning.
Du bedes følge det på mail tilsendte sporingsnummer for at følge din pakke.
Såfremt at der går mere end 4 dage og forsendelsen ikke flytter sig efter registrering af forsendelsen, skal du kontakte os hurtigst muligt så at vi kan kontakte transportøren med henblik på at lokalisere forsendelsen.
Bemærk ! at hvis du som kunde ikke har kontaktet os senest inden 2 uger efter at have modtaget et sporringnummer og set at forsendelsen stadig står som "registreret" har vi ikke mulighed for at gøre indsigelse hos transportøren.Vi vil derfor ikke kunne gøre indsigelse eller rette erstatningskrav hos transportøren.
En overskridelse af denne frist vil medføre at vi ikke kan godtgøre krav på kompensation for manglende reklamation på ikke modtaget vare.
Vi tager forbehold for tastefejl, prisfejl, udsolgte/udgåede varer og leveringssvigt fra vores leverandører.